Semmering – kolem dokola Sonnwendsteinu

• okružní trasa
  • možnost občerstvení

Detaily pro: Semmering – kolem dokola Sonnwendsteinu

Dlouhá pěší túra na sněžnicích na úpatí kopce Sonnwendstein.

Vydatná túra na sněžnicích vede od průsmyku Semmering do Dürrgrabenu a od překřížení potoka nahoru do kopce až k chatě Bergrettungshütte. Možnost občerstvení nabízí Alpengasthof Kummerbauerstadl. Přes původní úsek běžecké trasy Wechsel-Panoramaloipe vede stezka do Greisu a po polní cestě zpátky směrem Semmering.

Krásná zimní túra kolem hory Sonnwendstein.

Průsmyk Semmering

Popis trasy Semmering – kolem dokola Sonnwendsteinu

Vstup na trasu se nachází u dolní stanice sedačkové lanovky "Blauer Blitz" na úpatí vrcholu Hirschenkogel. Půjdete po rovinaté stezce Johannesloipe až ke křížení stezky s potokem. Nyní pokračujete doleva směrem do údolí, částečně je silné stoupání až k chatě Bergrettungshütte. Tady se držíte vpravo směrem na Kummerbauer Stadl a sledujete značení Kummerbauer až k hostinci. Odtud se můžete vydat po bývalém úseku běžecké trasy Wechsel-Panoramaloipe směrem do Greisu. Dříve, než dojdete do Greisu, odbočuje lesní cesta zpátky k Semmeringu.

Od Vídně pojedete autem po A2 až k dálničnímu uzlu Seebenstein. Dále po S6 ke sjezdu Semmering - Maria Schutz. Doprava 3 km po silnici až do průsmyku Semmering.

Veřejné parkoviště v průsmyku Semmering.

Vlakem z Vídně přes Wiener Neustadt a Payerbach Reichenau na nádraží Semmering.

Více informací www.oebb.at nebo www.vor.at

Wiener Alpen in Niederösterreich Austria, www.wieneralpen.at, +43 / 2622 / 78960

Tourismusbüro Semmering, www.semmering.at, +43 / 2664 / 20025

Vybavení zvolte přiměřeně ročnímu období, protože je pouze jedna možnost občerstvení v horské chatě.

S sebou turistickou mapu a mobilní telefon a uložte si číslo horské záchranné služby pro tísňová volání: 140.

Bezpečnostní informace

Trasa vede po lesních cestách. Upozorňujeme, že jedinou možností občerstvení je Alpengasthof Kummerbauer!

Ujistěte se, že trasa odpovídá vašim zkušenostem a kondici. Informujte se předem o předpovědi počasí. Počasí se může v horách změnit překvapivě rychle. Proto si vždy vezměte odpovídající oblečení a vybavení.

Prověřte, jestli mají otevřeno chaty a občerstvení, které chcete cestou navštívit. Než vyjdete, informujte někoho o vaší trase a o plánovaném návratu.