Semmeringská stezka kouzelných výhledů

• okružní trasa
  • vyhlídky
  • možnost občerstvení
  • vhodné pro rodiny s dětmi
  • kultura / historie
  • Léčivé klima

Detaily pro: Semmeringská stezka kouzelných výhledů

Stezka kouzelných výhledů Zauberblicke-Weg vede částečně podél železniční turistické stezky Bahnwanderweg a zpátky přes golfové hřiště kolem hotelu Südbahnhotel po cestě po hřebenech k průsmyku a k výchozímu bodu na nádraží Semmering. Nechejte se okouzlit výhledy!

Trasa vede k nejkrásnějším vyhlídkám na stezce Bahnwanderweg směrem na Breitenstein až po viadukt Fleischmannviadukt, kde můžete obdivovat ohromující stavby horské železnice Semmeringbahn, památky světového kulturního dědictví UNESCO. Okouzlující výhledy si vychutnáte na impozantní vyhlídkové věži Doppelreiteraussichtswarte a vyhlídce 20-Schillingblick (Výhled za 20 šilinků). Zpáteční cesta na Semmering vede přes golfové hřiště kolem impozantních vil a muzea vysokohorské cesty, kde vitríny kolem cesty zprostředkují pohled do historie Semmeringu. Cestou zpět do výchozího bodu na nádraží Semmering můžete ještě navštívit turistické informační centrum památky světového kulturního dědictví.

Nádraží Semmering

Popis trasy Semmeringská stezka kouzelných výhledů

Z nádraží Semmering vás povede trasa po dolnorakouské železniční turistické stezce Bahnwanderweg k vyhlídkám Doppelreiteraussichtswarte a 20-Schilling Blick. Pokračujete dále k viaduktu Fleischmannviadukt. Za mostem Fleischmannbrücke se stezka kouzelných pohledů Zauberblickweg odděluje od stezky Bahnwanderweg a vede vás nyní do Rotgraben a přes golfové hřiště k vysokorské cestě. Půjdete kolem starých vil, farního kostela sv. Rodiny a hotelu Panhans přes průsmyk k výchozímu bodu na nádraží Semmering.

Přes jižní dálnici A2 na rychlostní komunikaci Semmering S6 a výjezd Maria Schutz. Odbočit doprava na L4168. Dále na Semmering/L4168 a Semmeringstraße. Odbočit doprava na silnici Bahnhofstraße.

Po rychlostní komunikaci Semmering S6 a použít sjezd Spital/Semmering. Odbočit doleva na Semmering Ersatz Str./B306. Dále po B306. Na kruhovém objezdu rovně do Semmeringu. Dále po silnice vedoucí průsmykem, tato se stáčí lehce doprava a vede na Semmering. Odbočit doleva na Bahnhofstraße.

Možnosti parkování u nádraží Semmering.

Nádraží Semmering je dostupné vlakem z hlavního nádraží Vídně a hlavního nádraží v Grazu.

Více informací na www.oebb.at a www.vor.at

Turistická kancelář Semmering, www.semmering.at, +43 / 2664 / 20025

Vídeňské Alpy v Dolním Rakousku, www.wieneralpen.at, +43 / 2622 / 78960

Bring a suitable map. Wear suitable, sturdy shoes, and bring sun and rain protection, as well as water and a bite to eat. Bring your mobile phone, and save the emergency number of the mountain rescue team: 140

Bezpečnostní informace

Walking in the Viennese Alps should be a completely safe and beautiful experience. Therefore, please note the following:

Trail conditions: Forest route

Preparation

Make sure that your choice of route matches your hiking experience and your  physical condition.  Check the weather forecast. In the mountains, the weather can change surprisingly quickly. For this reason, make sure you are well-equipped (e.g. bring rain protection).

Check that the huts and refreshment stations that you want to visit along the way will be open. Tell  someone which route you have chosen, and when you hope to return, before you set off.

Doporučené mapy

Wanderkarte der Kurgemeinde Semmering erhältlich im Tourismusbüro Semmering € 1.--; Freytag&Berndt WK022

Tip autora

Spousta tematických panelů k historii památky světového kulturního dědictví železnice Semmeringbahn, muzeu vysokohorské cesty a geocache podél stezky nabízejí zpestření pro zájemce o kulturu a hledače pokladů.