Schneeberg - Nandlgrat

Horská túra z Dolní stanice sedačkové lanovky Schneeberg na Dolní stanice sedačkové lanovky Schneeberg

• Výstup: 1.233 Hm
  • Sestup: 1.233 Hm
  • Nejvyšší bod: 2.046 m

Detaily pro: Schneeberg - Nandlgrat

Náročná horská túra s exponovanými místy a sesuvy.

Cesta začíná přímo u dolní stanice sedačkové lanovky na Schneeberg, červené značení pod lanovkou vás dovede přímo a pohodlně až k chatě Bürklehütte. Stezka s názvem Weninger Steig je nejpřímějším a nejrychlejším výstupem k neobhospodařované Bürklehütte.

Pokračujete směrem k chatě Edelweißhütte a přímo na nejvyšším místě odbočuje doprava pěšina k chatě Rieshütte a dále na hřeben Nandlgrat. Držíte se stále modrého značení mezi Breiter Ries a Lahningries podél vysokých skalních věží a srázů až k výstupu z hřebenu.

Dále napříč přes pastviny Almwiese na pěšinu Fadensteig a doleva k chatě Fischerhütte.

Po odpočinku ve Fischerhütte začíná sestup přes takzvaný Schauerstein po zelené značce a poté po žluté značce k chatě Edelweißhütte. Od ní můžete sjet sedačkovou lanovkou Schneeberg dolů do údolí anebo pokračovat pěšky po žluté značce až k dolní stanici lanovky.

Dolní stanice sedačkové lanovky Schneeberg

Popis trasy Schneeberg - Nandlgrat

Cesta začíná přímo u dolní stanice sedačkové lanovky na Schneeberg, červené značení pod lanovkou vás dovede rovnou a pohodlně až k chatě Bürklehütte. Stezka s názvem Weninger Steig je nejpřímějším a nejrychlejším výstupem k neobhospodařované chatě Bürklehütte.

www.schneebergsesselbahn.at

www.schneebergbahn.at

Velmi dobrá obuv do hor, ochrana proti dešti a pitná voda

Tip autora

Nádherný, náročný výstup pro horské turisty s velmi dobrou kondicí a koordinací.